maanantai 18. tammikuuta 2010

Monkey on my back keeps me so desperatly

heippa taas pitkästä aikaa. tai ainakin mulle torstai - maanantai väli on pitkä !
tosissaan koko viikonlopun tein kouluhommia, ja astuin kerran jalallani ulos, nimittäin viemään roskat. näin hulppea viikonloppu minulla oli.
1tammikuu320.jpg picture by blogivarikasta
yksi pätevä syy postaamattomuuteen on myös tämä : näytin koko viikonlopun samalta kuin tänä aamuna. myyrältä kirkkaana kesäpäivänä. tuntuu, että nykyään silmät eivät millään aukea aamuisin. muilla samoja tuntemuksia ?
1tammikuu325.jpg picture by blogivarikasta 1tammikuu332.jpg picture by blogivarikasta
nam äiti teki hyvää mustikkapiirakkaa.
kotona joutessani katselin muutaman rästiin jääneen jakson Poliisikoira Rexiä. joo, mä myönnän olen koukussa siihen. se on jotenkin kauheen kiva tollanen rikosratkasu sarja, koska siinä ei mässäillä liikaa väkivallalla. se on oikein muksa. sarja on saksalainen ja tänään se sai mut melkein ikävöimään sitä hirveää sylkirauhaset loppuunkuluttavaa kieltä. neljännestä luokasta asti oon vannottanut, että lopetan saksan opiskelun ja nyt vihdoin amislukiossa se onnistui. jee ! olin siinä nimittäin pirun huono.
1tammikuu335.jpg picture by blogivarikasta
haluaisin lisää puisia rannekoruja. voisin käydä ostamassa jostakin askarteluliikkeestä tuommotteja puunvärisiä helmiä ja askarrella itse muutaman uuden korun. olisi vähän sellaista pientä näpräiltävää.
1tammikuu336.jpg picture by blogivarikasta 1tammikuu324.jpg picture by blogivarikasta 1tammikuu334.jpg picture by blogivarikasta
jalassa oli tänään taas überlemppari-hapsukengät. kengistä puheenollen, tehtiin äidin kanssa ihka ensimmäinen (!!) tilauksemme asokselle. sieltä on suuntaamassa kolme paria kenkiä kohti uutta rakastavaa kotia. ja tulee sieltä yksi pipokin. kengät näette vasta sitten kun ne saapuu, innostun vaan liikaa, enkä jaksa odottaa jos kaivelen niiden kuvat asoksen sivuilta.

3 kommenttia:

hei olette ihania !