tiistai 26. tammikuuta 2010

my ( and my moms ) new sweeties

Asoksen paketti saapui eilen, kuten eilen sanoinkin, tosin erittäin huonolla menestyksellä kun bloggerin fonttikoko kettuili mulle hyvin avoimesti. mutta nyt niihin asoksen ihanuuksiin :
1tammikuu411.jpg picture by blogivarikasta 1tammikuu415.jpg picture by blogivarikasta
nahkaiset unelmanilkkurit arkikäyttöisellä korolla about 20€, ei paha aidoista nahkakengistä. nää on vähän napakat jalkaan, mutta näiden pitäisi vielä muotoutua ja pehmentyä ! ja ihan minun omat, rakkaus.
1tammikuu416.jpg picture by blogivarikasta 1tammikuu419.jpg picture by blogivarikasta
äidille ja minulle yhteiseksi ostetut tekonahkaiset kärmeskengät noin 15€. luulen, että nämä menevät lähinnä äidin käyttöön, mutta saatan välillä vähän lainata näitä jos on hienoja menoja ;--- )
1tammikuu420.jpg picture by blogivarikasta
yltäpäältä nahkaa olevat superkauniit ja korkeat remmikengät noin 20€. korkoa on melkein kaksitoista senttiä, joten näitä kanssa luultavasti vuorotellaan äidin kanssa juhlissa !

oon kauhean iloinen, että kaikki kengät oli tosi sopivia, eikä asoksella kestänyt kuin alle pari viikkoa toimittaa paketti suomeen. äiti jo kysyikin, milloin ostetaan lisää kenkiä.
oletteko te tilanneet asokselta juttuja ? jos olette, oletteko olleet tyytyväisiä ?
tämä oli tosiaan mun eka kerta, kun tilasin ja oon hyvinhyvinhyvin tyytyväinen :--- )

4 kommenttia:

  1. hienoja kenkiä, varmaan aika totuttelu noilla kävelemisessä :D

    VastaaPoista
  2. oi ku söpöt nuo viimeiset :) paljonko oli postikulut?

    VastaaPoista
  3. iihanat noi ekat punaiset nahkanilkkurit <3 oon kade!

    VastaaPoista
  4. anonyymi - kiitos, kävellyt oon noilla melkein joka päivä meillä kotona ja helppo niillä on kävellä mutta ei kauaa jaksa !

    benita - kiitos, postikulut oli siinä 7-8 € :-- )

    Irinja - hihiii kiitos, ne on ihanat !

    VastaaPoista

hei olette ihania !