lauantai 13. helmikuuta 2010

my week of madness

heippa pitkästä aikaa. mun koko viime viikko oli jotenkin vähän sekava ja outo. tuntui, että olin pihalla kaikesta ja että koko elämä pitää opetella uusiksi uuden lukkarin takia. kyllä, mä tosissaan oon ollut vähän pihalla.
2helmikuu141.jpg picture by blogivarikasta 2helmikuu140.jpg picture by blogivarikasta
keskiviikkona olin lauran kanssa, jolloin nämäkin kaikki kuvat on otettu. katsottiin unelmien sielunmessu, joka oli jälleen kerran ajatuksia herättävä huumeleffa. todentuntuisesti kuvattu ja jäi paha maku suuhun, jota pidän ihan hyvänä asiana, kun kyseessä on sen sortin elokuva.
2helmikuu145.jpg picture by blogivarikasta
illemmalla keskiviikkona katsottiin äidin kanssa Thelma&Louise. en oksentaisi jos nuoruuden Brad Pitt yhtäkkiä kävelisi ovesta sisään ja sanoisi moi.
2helmikuu146.jpg picture by blogivarikasta 2helmikuu154.jpg picture by blogivarikasta
keskiviikkona tallustelin katuja hippiautojen kera.
2helmikuu159.jpg picture by blogivarikasta
ja söin hyvän kermamunkin ja join paljon teetä.
niitä postausehdotuksia ja toiveita saa esittää vieläkin, lähinnä siksi, etten juuri ehdi/jaksa tehdä mitään kummoista arkisin ja mulla on kuitenkin järjetön postausinto :---- )

4 kommenttia:

  1. sellanen postaus vois olla kiva missä esittelet kaikki sun kivat paidat, tai sellanen missä essittelet sun lempileffoja :D ja sit päivä kuvina postaus olis kiva.

    VastaaPoista
  2. Musta olis kiva, jos laittaisit itestäs joitain vanhoja kuvia ja kuvailisit sun tyyliä ennen ja jälkeen-tyylillä (mikäli se on vuosien saatossa muuttunut niin paljon) Tai kuvaa lempipaikkas Tampereella tai tee Top10 kirppislöydöt of all time-lista :D Tässä nyt pari ideaa :)

    VastaaPoista
  3. anonyymi - kiitos :-- )

    anonyymi - toiveet laitettu korvan taakse !

    annamari - nämäkin toiveet talletettu pääkoppaan :-- )

    VastaaPoista

hei olette ihania !