tiistai 23. helmikuuta 2010

they said that redheads are liers

oon jo pitkään miettinyt mitä haluaisin tehdä tän mun tukan suhteen. koska tällähetkellä tää on aika karmiva. jos mulle laittaisi nyt keskijakauksen, mulla olisi täydellinen Carrie Bradshaw-tukka. tumma tyvi ja vaalea pituus ja latva. tyvikasvua tästä päästä löytyy jo kohta 7cm, olinkohan minä sittenkään hiusalan opiskelija ?

otsikosta saikin jo vähän vihiä mistä oon unelmoinut...jo pidemmän aikaa
redone2.jpg picture by blogivarikasta
oranssinpunaisesta tukasta.
redones2.jpg picture by blogivarikasta
kuvat
monet blogeja seuranneet ovat varmasti huomanneetkin, kuinka punapäisyys alkaa olla must haves - listoilla ykkösenä. nykyään kaikki mustatukkaiset haluavat punaisen tukan. mikäs siinä. mutta, punainen + kihara = rakkaus. sydämen kuvat mun silmissä tuskin saavat mua koskaan etenemään sanoista tekoihin- vaiheeseen, mutta ihaillahan aina saa ja unelmoida ? luulen, että pysyn jossain turvallisissa ja tylsissä perusvärisissa raidoissa.

mitä mieltä te olette punapää- innostuksesta ?

ps. minun innoittajani on tässä:

5 kommenttia:

  1. Musta toi sopis sulle varmaan tosi hyvin ja lisäks korostais sun kasvoja kivasti :)

    VastaaPoista
  2. mikäpä vika punaisissa hiuksissa, onhan mullakin nyt semmoset :----) mutta en tosin oo niitä värjännyt näiden blogi-innostusten myötä, mullahan kun sattuu olemaan punapigmenttiä päässä niin halusin sitten värjätä ihan kunnolla punaiseksi.

    mutta sulel vois sopiakin punaset hiukset ! sellaset ihanat punaruskeat :)

    VastaaPoista
  3. sulle sopis tosi hyvin oranssinpunaset hiukset!! värjää ihmeessä :o oot yks niistä harvoista joille oikeesti sopii.

    VastaaPoista
  4. aww näin sut tänään aleksanterin kirkon kohdalla <: viiletit ohi ja puhuit puhelimeen 8)

    VastaaPoista
  5. annamari - kiitos, täytyy nyt katsella mitä tän kuontalon kanssa teen !

    jonsu - se näyttää tosi kivalle ! mulla tulee aina punainen- innostus silloin kun kyllästyn hiuksiini...

    anonyymi - kiitos, taidan vaan olla hiukan liian nössö :--- (

    angie - nyt taidan tietää miksi handsfree on keksitty, koska en keskittynyt mihinkään muuhun kuin puhelimeeni ! mitähän kaikkea kamalaa oikein oon puhunut olin meinaan aika tohkeissani... :-- D

    VastaaPoista

hei olette ihania !