keskiviikko 10. maaliskuuta 2010

I know you're right behind me

eilen oli ihana päivä.oon ollut vähän nuupsnuups, mutta aurinko paistoi ja mulle tuli siitä ihana fiilis. maanantaina löysin vaatekaapin kätköistä vanhan takkini jota oon viimeksi käyttänyt kutosella. se on ihana ja väri mätsää täydellisesti ton huivin lehtiin !
3maaliskuu075.jpg picture by blogivarikasta
oon niin iloinen, että voi pitää taas kangastakkeja, hatut nimittäin näyttää hieman hölmölle toppatakkien kanssa. tuo mekko kinnaa kivasti ylös takin kanssa..
3maaliskuu074.jpg picture by blogivarikasta
tänään näin lauraa ja odotellessani, että laura pääsee koulusta innostuin vähän kuvailemaan meidän koulun sosiaalitilassa. asoksen ihanuudet oli ekaa kertaa käytössä tänään, päädyin kuitenkin vaihtamaan ne parempiin kenkiin. noilla oli ihan kamalaa kävellä tuolla pehmeässä lumessa kun korot humpsahti kokonaan lumeen.
3maaliskuu077.jpg picture by blogivarikasta
suunnattiin kaupungista lauralle, missä laura leikki vähän kodin hengetärtä. koska oon ihana ystävä tarjouduin pilkkomaan sipulia. joka sai mut hyvin tunteelliseksi ! sen jälkeen jätinkin kokkailu hommat lauralle ja siirryin nauramaan sen kokkaustaidoille ja...
3maaliskuu076.jpg picture by blogivarikasta
...leikkimään adan kanssa. ada on ihana, oon aina ihan koiran karvoissa kun lähden lauralta, ada on niin hellyyden kipeä. ei sitä voi olla silittelemättä ja rapsuttamatta !
3maaliskuu078.jpg picture by blogivarikasta
...ja juomaan teetä.

palaillaan höpöt !

3 kommenttia:

hei olette ihania !