perjantai 27. elokuuta 2010

Kuule minun ääneni ?

Käväisin eilen pitkästä aikaa nuortenillassa, ehkä vuosi sitten kävin siellä viimeksi. Paljon tuntemattomia uusia kasvoja, mutta muutama vanha tuttukin seasta löytyi. Pieniä ihmisryhmiä ympäri Pappilaa, jokainen selittäen omaa tarinaansa, äänien sekasorto. Kodikasta. Omenavarkaissa käytiin Merin kanssa, jou.
Uskonnon opettaja sanoi, että minulla on ihanat vaatteet. Hassua. En tiedä, mutta ainakin itse pidän kovasti uudesta pitsipaidastani, jonka kotiutin kirpparilta. Se on suloinen.

6 kommenttia:

  1. sulla on viisas uskonnon opettaja, vaattees on kyllä ihanat =)

    VastaaPoista
  2. uskonnon opettajas sano sen mitä mäkin tässä just mietiskelin, sun vaatteet tai ehkä enemminki olemus ja tyyli on ihana : )

    VastaaPoista
  3. ui vitsi ostin eilen (tai äiti osti synttärilahjaksi) mulle ihan samanlaiset pikkumyyt (kengät)! jos nuo on aleksi 13:sta, näyttää ainakin ihan samanlaisilta. supersuloiset sullakin jalassa <3 ja muutenkin tuo asu! ihana.

    VastaaPoista
  4. Aivan ihana toi paita, hyvä löytö! :)

    VastaaPoista
  5. Mulla on kans taas blogi, jos mua vielä muistat :-) harmi, etten omista tollasia kuvaustaitoja kun sulla enkä edes hyvää kameraa!

    Sulla on blogi ollut aika kauan, että sulta voin varmaa kysyy jos jotain tulee ;)

    VastaaPoista
  6. anonyymi - hihi kiitos, opettaja tosin on oikeasti vähän hölmö !

    nelly - oivoivoi kiitos kovin :-- )

    angie - aleksi 13:st eivät ole, mulla ollut jo viime syksystä nuo myyt, mutta samantapaisia on nyt ollut kovasti myynnissä ! mukavia kävelyretkiä teille, ja kiitos :-- )

    Annamari - kiitos, se on kivakivakiva !

    Siiri - Täytyy seurailla sinu seikkailuja Ruotsissa ! bahbah, kiitos kai, ja koitan ainakin parhaani mukaan auttaa jos kysyttävää tulee:-- )

    VastaaPoista

hei olette ihania !