keskiviikko 1. joulukuuta 2010

Ärsyttävän onnellinen.

6137_.jpg
6137_.jpg
6137_.jpg
( Arttu näyttää ihan myyrältä hihi, ei kerrota sille! )
Olen onnellinen. Niin onnellinen, että olen nauranut vatsani kipeäksi ja saanut suupieleni halkeilemaan kun kasvoille väkisinkin leviää hymy lähes korviin asti ( okei, ehkä tuo pakkanenkin hieman vaikuttaa asiaan ).
Jos joku kysyisi kuinka onnellinen olen, kurottelisin sormenpääni mahdollisimman kauas toisistaan länsi-itä akselilla ja sanoisin " näin onnellinen ". Olen saanut uuden tittelinkin : ärsyttävän onnellinen. Se on kuulemma vain hyvä asia, onneksi ! Aina vaan onnellisemmaksi tulen kun huomaan kuinka monta kertaa sana onnellinen on tässä tekstissä. Oivoi.
Ps. olkaa onnellisia, se on kivaa !

7 kommenttia:

  1. ihanasti on tukkasi ja suloisia ovat kaverisi ja sinä :-- )

    VastaaPoista
  2. mun on vaan pakko saada maistaa hakkaraislimsaa, kun sitä vähän joka blogissa hehkutetaan :)

    VastaaPoista
  3. Et oo ärsyttävän onnellinen vaan ärsyttävän söpö >:C

    VastaaPoista
  4. Henkka - mallan bagel : syöty ! monen mutkan kautta tosin :--- )

    Anonyymi - aaaa kiitos kovin :--- )

    sannero - heh, minusta se ei ole edes ihan hirmuisen kamalan hyvää, mutta pullo on niin söpö, että pakotin mallan ostamaan sen :--- D

    Juliahelmiina - hihi katsoppas itseäsi söpöys :--- )

    Loviisa - hihii jepjep !

    VastaaPoista
  5. But happiness in the intelligent people is the rarest thing I know.

    VastaaPoista

hei olette ihania !