maanantai 4. huhtikuuta 2011

Vähän helmee

136.jpg
Ensimmäistä kertaa minulla oli pitkään aikaan oikeasti kivaa koulussa. Jotenkin niin levollista. Aivan kuin meitä olisi koulukiusattu koko viime jakso opettajien taholta. Ainakaan minä en tuntenut oloani mukavaksi. Terveystiedon opettajamme on mukava, sillä on hassu tukka.
136.jpg 150.jpg
En halunnut mennä tänään suoraan kotiin. Autoin äitiä töissä ja kiertelin kaupoissa. Olisin ehkä kaivannut seuraa tänään. Ostin kaksi levyä suklaata. Ei huolta, ne ovat pieniä.
136.jpg
Olen ostanut kaksi kaunista helmikorua. Tämän käsikoru rykelmän ja kaulakorun.
Aika helmee !!

ps. Jukka Poika ja suklaa komppaavat iltaa, huomenna on varmaan kiva päivä !

3 kommenttia:

  1. Olin jo unohtanu blogis osoitteen! nyt löysin takaisin, hih :)

    VastaaPoista
  2. Lotta - kiitos :- )

    Siiri - samoin minulla, eksyin vain sun blogiin ! mutta tervetuloa takaisin :- )

    VastaaPoista

hei olette ihania !