maanantai 26. syyskuuta 2011

Kuule liian laiha rakkaani, niinkuin kitaraani, soitan kylkiluitasi

Minä vaan niin rakastan syksyä. Kaikki nuo pudonneet lehdet, jotka luovat kirjavan peiton kosteaan maahan, viileät aamut ja höyrystyvä hengitys. Viileää iltaa saa paeta kahviloihin ja nauraa ystävien kanssa. Kävellä käsi kädessä lehtien peittämillä teillä, käpertyä viltin alle, katsoa hömppäelokuvia. Juoda teetä keittiössä norsukannusta ja miettiä, kuinka nopeasti ulkona kastuisi syyssateessa. Katsella utuisia aamuja Tampereen yllä. Syksy on minun juttuni. Sen minä tiedän, syksyllä elän enemmän. Enemmän kuin ehkä koskaan.

7 kommenttia:

  1. lataisit kuvasi bloggerin kautta ! se on toimiva ratkaisu ainakin minulla.

    ps ihana asu ja syksy ja sinä ja kaikki

    terveisin pingviinivillatakkityttö

    VastaaPoista
  2. Ahh, suhunkin on iskenyt SMG-fiilis (: Mä en muuta kuuntelekaan!

    VastaaPoista
  3. sun ansiosta syksy tuntuu edes vähän enemmän siedettävältä! ehkä mäkin joskus osaan vielä löytää itelleni lempparivuodenajan... :)

    VastaaPoista
  4. Syksy on niin minunkin juttuni, onko kauniinpaa säätä kuin kirpeä syysilma?

    VastaaPoista
  5. voi, syksy on minunkin lempivuodenaikani ja sinun tyylisi on ihan minun lempparini myös!

    VastaaPoista
  6. Jee, sait sun kuvas tänne takasin! :)

    Ihana postaus, syksy on kiva vuodenaika :) Ei ehkä niin ihana kuin kesä, mutta tykkään pitää päällä eniten sellaisia vaatteita, joita voi syksyllä pitää, esim. nahkatakkeja, isoja kaulahuiveja ja neuleita! :---)

    VastaaPoista
  7. Jemina - kuvat menee jotenkin kökköisiksi jos lataan bloggerin kautta ! höh. itse olet ihana sinä ja niin terveisin toivottavasti pian ponivillapaita tyttö

    Iida - juu oonhan minä sitä kuunnellut vaikka kuinka kauan, mutta nyt sain tuon uuden levyn niin se on ollut tehosoitossa !!

    Iina - eihän, vähän kiva kuulla ! kyllä löydät, uskon niin :- )

    Susu - aivan, ja kuinka kivaa on puhallella ilmaa höyryksi aamulla bussipysäkillä ? tosi kivaa.

    Tiina - jee lisää syksytyttöjä ja äääöä kiitos isosti :- )

    Elamilia - juu tein uuden käyttiksen, mutta noita vanhoja kuvia vielä odottelen jos ne palaisi !
    Syksy on kiva ja nimenomaan ne huivit ja neuleet :- )

    VastaaPoista

hei olette ihania !