lauantai 3. syyskuuta 2011

Mulla on murtunut sormi ja herkässä hymy, minä olen päättänyt olla sinun

2128_.jpg 2128_.jpg 2128_.jpg 2128_.jpg
Tänään satoi niin kovaa, että hattu ropisi. Siitä tuli pilkullinen pisaroista. Totesin sateen olevan oikeastaan ihan kivaa, kunhan se ei kastelisi niin märäksi. Sisällä onneksi saa käpertyä syliin, kun toinen silittää hiuksia, kuunnella sateen ropinaa. Seurata muiden hölmöjä ihmissuhteita elokuvasta, joka on hauska, mutta tulen jokaisen katsomiskerran jälkeen aina surullisemmaksi.
Olen varma, että syli on maailman paras paikka.

Voisinkohan piiloutua sinne lokakuulle saakka.


Ps. Sanokaa, että on ihan okei tulla koulusta kotiin puoli kymmeneltä illalla, onhan ?

4 kommenttia:

  1. voi että kuinka kaunis hame! ja nuo saappaat ovat superhienot.

    olet eerika ihana tuitui.

    VastaaPoista
  2. ihailen ihmisiä, jotka osaavat pukeutua keltaiseen, se väri sopii sinulle ee-ee-erinomaisesti :)

    VastaaPoista
  3. Jemina- äääöäöä kiitos hihi, du är härlig tui !

    Johanna - kiitos ! olen sen tehnyt, heh.

    sannero - oivoi kii-kii-kiitos ! :- )

    VastaaPoista

hei olette ihania !