sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Silmänräpäys ennen elämää

2671_.jpg 2671_.jpg 2671_.jpg 2671_.jpg 2671_.jpg 2671_.jpg 2671_.jpg 2671_.jpg 2671_.jpg

Ette arvaa miten minulle kävi. Löysin täydellisen hameen kirppikseltä, midi mittaisen tosin, joka maksoi euron ! Jäin sitä mittaa sitten miettimään, että tuleeko sitä käytettyä, noh päätin, että tulee ! Käveltiin takaisin sen pöydän luokse ja koko pöytä oli tyhjä. Ei näin vaan voi käydä.

Heihei hame.

Pienenä ilmoituksena vielä, rakkaan kannettavani akku on hyvin hiipunut ja väsynyt työhönsä. Päästän sen eläkkeelle ja otan uuden akun käyttöön. Kunhan sellainen vain tilataan ja se saapuu. En tiedä kauanko siinä menee. Siihen asti olen koneeton, byhyy.
(edit, en olekaan koneeton. Isi kertoi, että koneeni toimii kyllä ilman akkuakin, kunhan se on kiinni verkkovirrassa. Terkuin, ei niin välkky Minä. )

4 kommenttia:

  1. voi mikä kohtalo hameen suhteen ! ps yksi sinipaitainen poika, kiitos

    VastaaPoista
  2. voi miten sinun näköinen poika :--))

    VastaaPoista
  3. ja tälleen parin päivän viiveellä tuun vielä selvetään sanojani..

    tarkoitan siis, ettei seve ole ulkonäöllisesti sinun näköinen vaan te näytätte sopivan toisillenne hyvin! tai jotain. en tiiä mitä edes selitän mutta toivon että ymmärsit nyt minua ja minun hassua kommenttia ja rään ja liman surkastuttamia aivoja..
    mutta ihana sinä. ihanat te. :)

    VastaaPoista
  4. Jemina - byhyy olisin halunnut sen hameen ! ps et saa se on minun hihi

    -j - hihi oi, juu ymmärsin kyllä mitä tarkoitit hassu :- ) paranehan !

    VastaaPoista

hei olette ihania !