keskiviikko 14. joulukuuta 2011

All these lights, how wonderful


Olen istunut huoneessani tunteja, katsellen näitä valoja. Tekisi mieli sanoa, että olen tehnyt kyllä jotain hyödyllistäkin, mutta en juurikaan ole. Tekisi myös mieli sanoa, että olen pukeutunut mitä kauneimpiin mekkoihin ja ihaniin suloisuutta pursuaviin paitoihin. Olen kuitenkin vetänyt aamuisin villapaidan päälle, sutaissut hiukset nutturalle ja kietonut kaulaani huivin, joka peittää puolet kasvoista. Se on mukavaa. Ainiin, ja lämmintä !

Tästä huolimatta, olen viettänyt lukuisia hetkiä kainalossa, juonut lämmintä ( kuumaa ) glögiä ja katsellut valoja. Ehkä myös hieman turhanpäiväisiä ohjelmia telkkarista. Nyt tekisi mieli katsoa elokuvaa, mutta luulen, että nukahdan heti. Se jääköön siis toiseen kertaan, nyt minä leikin Paavon kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

hei olette ihania !