torstai 9. helmikuuta 2012

Blogihaaste

Kahdeksan satunnaista asiaa minusta
1.
Olen 162 cm pitkä. Minua on muutamaan otteeseen luultu täällä blogin puolella jopa yli 170 cm mittaiseksi !
2. Opiskelen parturi-kampaajaksi, mutta minua alkaa aina vain enemmän ja enemmän innostaa ajatus omasta, pienestä ja kauniista kahvilasta ! Tai kukkakaupasta, tosin tukkajututkin on kyllä kivoja. Hankalaa.
3. Värit on minulle ihan ehdottomia. Varsinkin pukeutumisessa, mutta melkein kaikessa muussakin. Olin vaipua epätoivoon, kun kauppojen hyllyjä vallitsi nude vaatteet. Iiks.
4. Rakastan syksyä. Kaikki ne värit, ilman tuoksu syyssateen jälkeen ja suuret huivit sekä neuleet, joihin saa piiloutua kesän helteiden jälkeen. Pakko rakastaa.5. Minulla on maailman paras poikaystävä. Omasta mielestäni, tietenkin. Pussailu on kivaa. Seve on ihanin !! Moi Seve :- )
6. Tarhantädit nauroivat aina, kun tulin tarhaan, sillä tuoksuin ihan miesten partavedelle. Isä vei minut aina aamuisin tarhaan ja halasi portilla, siksi minä tuoksuin niin kovin miehiseltä.
7. Olen harrastanut ratsastusta yhdeksän vuotta. Hevosharrastuksen aloitin sillailla yleisesti seitsemänvuotiaana. Ensimmäinen hoitohevoseni oli Arabialainen tamma, jolla oli pehmeä valkea harja. Ja nykyään minulla on vuokraponi ! Sen nimi on Taateli.
8. Olen halunnut varmaan päiväkoti-ikäisestä saakka saada kissan. Nyt minä sain. Ja olen maailman onnellisin.

Kiitos Iida haasteesta !
Minä haastan Jeminan, koska Jemina on suloinen !

4 kommenttia:

  1. mäki luulin et olisit pidempi :O jännää!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi - aijaa ! aika hassua :- )

    VastaaPoista
  3. kyselisin vain sitä, että olisiko sitä toivomaani julkaisemattomien asujen kokoelmaa tulossa?:)

    ps. olet herttainen

    VastaaPoista
  4. Anonyymi - tulossa on ! niitä vain ei ole kovin montaa :- (
    ps. kiitos kovasti hih

    VastaaPoista

hei olette ihania !