sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Shame on me

Toivomuksena oli, että julkaisisin arkistoissa olevia asuja, joita ei ole täällä nähty. Julkaisemattomia asuja on hurjat... neljä !

Nämä ensimmäiset asut ovat semmoisia, joissa en tuntenut oloani omanlaiseksi. Ihan kivoja ovat kumpikin, mutta ei vaan minua. Muistan, kuinka ajattelin tuo ruutupaita-asu päällä näyttäväni ihan tarjoilijalta !!

Olen laiminlyönyt tätä mekkoa. Tykkään tuosta mekosta ihan tosi paljon, mutta nämä kuvat vain ovat jääneet jotenkin ylimääräisiksi, eivätkä ole oikein sopineet mihinkään merkintään !

Tämä jäi nyt todella tylsäksi, sillä asuja oli näin vähän. Olen onneksi hieman tsempannut jo tässä asu-asiassa ja siitä iso kiitos kuuluu myös henkilölle, jota saan kutsua poikaystäväksi !

3 kommenttia:

  1. ruutupaita-asu näyttää ihan minulle,
    ehkä inspiroidun joskus sitten siitä

    olet suloinen

    VastaaPoista
  2. oikea yläkulma kolahtaa eniten ! tosi kiva tyyli sulla muutenkin :---)

    VastaaPoista
  3. Jemina - ehkä niin ! itse olet lalalaa

    Hanna - heh juuri se mikä ei oikein sytytä minua ollenkaan ! mutta suuri kiitos :--- )

    VastaaPoista

hei olette ihania !