lauantai 30. kesäkuuta 2012

Öinen Onkiniemi





Päädyimme Mallan kanssa öiselle eväsretkelle Onkiniemen rantaan. Pispala kohosi hurmaavana takanamme ja edessämme liplatteli öisen tyyni järvi, sekä paljon sorsakamuja. Auringon menetimme jo monta hetkeä sitten yölle, mutta taivas oli muutenkin kaunis. Subwayn leivät oli hyviä ja kylmä cola ei ole koskaan huono asia.
Minulla oli vähän lapsekas olo raitasukkahousuissani ja Malla ei ole vieläkään ihan sinut otsatukkansa kanssa. Minusta se on söpö.


Tänään illalla menen Sannin teemasynttäreille, teemana on satuhahmot. Kuka arvaa mikä minä aion olla !

5 kommenttia:

  1. kauniita kuvia taas:) hmm ootko vaikka...tuhkimo? :D

    VastaaPoista
  2. minä veikkaan että punahilkka miihihihi

    VastaaPoista
  3. komppaan jeminaa!:)

    VastaaPoista
  4. Minulle tuli myös heti ensimmäisenä punahilkka mieleen!:) kai saamme nähdä ihastuttavan asusi?

    VastaaPoista
  5. Anonyymi - hih kiitos ! tällä kertaa meni nyt väärin ! :- D

    Jemina - >:- ) sinun arvausta ei hyväksytä !! okei hyväksytään

    Anonyymi - hiihi, oikein meni !

    jenny - punahilkka olin ! koko kuvaa ei taida asusta olla, mutta se on helposti lavastettavissa jos haluatte nähdä :- )

    VastaaPoista

hei olette ihania !