tiistai 17. heinäkuuta 2012

Jemina kylässä

Jemina oli eilen kylässä. Oli mutakakkua, minun leipomaa hihi, teetä norsukannusta ja uusista mukeista. Täytyy sanoa, että olen aika ylpeä mutakakustani.


Jemina on suloinen.

Paavo vähän ujosteli Jeminaa, mutta lopuksi se totesi Jeminan hyväksi leikkikaveriksi !

Kakku sai hyväksytyn arvosanan ja norsukannu tyhjeni nopeasti. Eikö sovikin kivasti nuo mukit norsukannuun! Suurimman huomion kyllä vei Paavo, joka kipusi sohvalle viereeni päiväunille. Hassu.


Kyllä Jeminalla oikeasti oli ihan hauskaa minun kanssa...

Kävimme Tampereen söpöissä pienissä kaupoissa, söimme savukalavohvelit ( mikä hieno idea tehdä suolaisia vohveleita, kuka sitten keksinytkin ) ja haukottelimme kilpaa. En usko siihen, että ikävystytimme toisiamme, oli vain kova väsy !
Istuimme hetken Laukonrannassa, kunnes oli Jeminan aika lähteä jo kotia kohti. Sinne meni Jemina eväidensä kanssa. Kiva päivä ! Sitten taitaakin olla taas minun vuoroni mennä Turkuun.

12 kommenttia:

  1. olisi pitänyt ottaa kuvat vasta sen jälkeen kun olit leikannut minun tukan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pthyh hyvä se noinkin oli ! mutakakku ei voinut odottaa

      Poista
  2. mutakakku ♥
    ootte suloisuuksia:]]

    VastaaPoista
  3. kummallakin päällä punaista-söpöä, melkein yhtä söpöä kuin norkukannu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi viimeksi meillä oli molemmilla vahingossa raitapaidat ! norsukannua ei kyllä voita mikään :- ] phih

      Poista
  4. Aaaw toi norsukannu on ihan ylisulonen!!

    VastaaPoista
  5. saisko postausta ja reseptiä tuon mutakakun valmistuksesta?:)) näyttää superherkulliselta...

    VastaaPoista
  6. ihana kannu!<3 ja sulla on ihanat kengät, mistä he ovat sinulle päätyneet??? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi se on kyllä saanut ihailua kerrakseen ! kengät päätyivät minua kuljettamaan Lontoon Forever21:stä viime syksynä :- )

      Poista

hei olette ihania !