sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Norsukannun kaverit

Kun ostin norsukannun, halusin sille jotkin kauniit mukit kaveriksi. Minusta kuitenkin norsukannun kanssa kuuluvat mukit eivät olleet niin kovin kauniit. Tai no oikeastaan ne olivat vähän persoonattomat vain. Kauniit kyllä olivat.

Äiti kertoi keväällä minulle, että näki Indiskassa kauniita mukeja, joissa oli norsun ja lehmän kuvia. Oli kuulemma keltaisia ja turkoosin sävyisiä. Minä kävin katsomassa, ne olivat aivan hurmaavat. Ja sopivat kauniisti violettiin norsukannuunkin.
Nyt ne ovat minulla tässä, ostin ne juuri alesta. Hyvää kannatti odottaa !

Huomenna minulla on jo ensimmäinen vieras juomassa teetä uusista mukeistani !!

8 kommenttia:

  1. ihania mukeja! ja tuo norsukannu on aivan superliikkis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi eikö !! kiitos :- ] voiko tästä kiittää kun minun astioita kehuu ? kiitän kuitenkin !

      Poista
  2. Voi kun on suloja!:----) En malta odottaa huomista postausta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. phihihi niin minustakin, kiitos :-- ] malttiamalttia ! vaikka se kylläkin tuli jo, hehe

      Poista

hei olette ihania !