torstai 12. heinäkuuta 2012

Sadepäivän Lumikki


Tämä sade on vetänyt minut piiloon peiton alle. Olen katsellut kilpaa juoksevia pisaroita ikkunoissa ja hymyillyt Paavolle, joka yrittää niitä pyydystää.
Sadepäivinä on hyvä vetäytyä elokuvateatterin suojiin. Vaikkei Lumikki ja metsästäjä minun odotuksiani niin hyvin täyttänytkään. Pimeässä elokuvasalissa aika kuluu nopeasti. Pää toisen olkapäätä vasten ja istuen käsikädessä. Muutama pusu otsalle sillointällöin, elokuvan juonen niin salliessa. Minulla oli niin mukavaa.

Löysin hurmaavan minttuhameeni kirppikseltä. Pidän siitä kovasti.

8 kommenttia:

  1. Onpa nätti bleiseri ja vielä mahtavan värinen! Kiinnostaisi että mistä olet moisen löytänyt?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ! ostin sen syksyllä H&Mn alesta :- )

      Poista
  2. johan olet hurrrmaaavan hameen löytänyt!
    ja elokuva-asia kuulostaa ihastuttavalle tavalle paeta kesäsateita, toden totta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi eikö olekin hurrrmaava, kiitos !
      elokuva-asia oli oikein mukava tapa paeta sadetta, suosittelen :- )

      Poista
  3. Oih, sulla on aivan ihania vaatteita! *___*

    http://alice-on-ice.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. hahaa, ostit sen! (: nyt kaduttaa etten mä ostanut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinhän minä ostin !!
      voit ajatella, että pelastit minun päivän, kun jätit sen minun löydettäväksi :- ) ja saithan sinä varsin hurmaavan mekon ! hihi.

      Poista

hei olette ihania !