perjantai 27. heinäkuuta 2012

Tämä oli huono päivä

....mutta kerron teille kivoista jutuista !
Minun aamupala. Voiko parempaa edes olla. Kreikkalaista jogurttia ja metsämansikoita.
Minttuhameeni sai kaverikseen supervärikkään pitsineuleen, jota olen nyt päätynyt ihastelemaan. Ensimmäisellä käyttökerralla tunsin itseni viisivuotiaaksi, mutta tällä kertaa olen varmasti kolmevuotias. Ikuinen nuoruus, minä tulen !! Jotenkin tuo mintunvihreä minusta kaipaa rinnalleen jonkin toisen värin, jotta se pääsee oikeuksiinsa. Eli olemaan ihastuttava, hih.

Löysin lisää kukkia meidän takapihalta. Tai olenhan minä ne siellä aiemminkin nähnyt, mutta nyt vasta huomasin miten hauskan muotoisia ne ovat. Tuo yksi näyttää ihan lepakolta. Jolla on suuret nököhampaat !!
Nyt naurattaa vähän.


Ensi kerralla palaankin hieman tummemman tukan kera !

6 kommenttia:

  1. En nyt ymmärtänyt, millä tavalla tämä oli huono päivä?o: vai oliko se sarkasmia? olen vähän huono näissä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tein tuonne alkuun pienen lisäyksen, eli oli huono päivä mutta halusin kertoa kivoista jutuista kuitenkin :- ]

      Poista
  2. Ihania pikkuasioita, ihania isoja asioita! Ihana sinä!
    Tämä teki minut iloiseksi. Ja tieto siit, että vaikka on huono päivä, siinä on rutkasti kaikkea suloista. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voooi kiitos sinä ihana !!
      suloisuuksia voi olla huonoissakin päivissä, niiden ei kannata antaa mennä ohitse ! mukavaa jos tulit iloiseksi :-- ]

      Poista

hei olette ihania !