maanantai 23. heinäkuuta 2012

Tihuttaa

Tämä ilma on kyllä aika masentava.
Minun tekisi vain mieli jäädä kotiin Paavon luokse. Ja juoda teetä, enhän minä muuta taida enää tehdäkään.
Sen sijaan kaivoin kaapista vanhan mekkoni ja letitin tukkani. Olen aina vähän syrjinyt tuota mekkoa. Silloin kun ostin sen, jokaisella oli sellainen. Minullakin, tietysti. Nyt muiden mekot ovat jääneet unholaan, mutta minun mekkoni vasta löysi tiensä päivänvaloon vaatekaapin uumenista !
Minusta on hauskaa, miten uudenlainen kampaus tekee ihan erilaisen olon. Melkein voisin väittää, että keksin ruudin aamulla, ellen tietäisi letittäneeni vain tukkaani. Tämä on aika hassua.

8 kommenttia:

  1. Hei, ihana blogi sulla ! Luin kerralla monta sivua postauksia =) Ihanat kuvat ja tyyli !

    bohemiansparkle.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi suuret kiitokset ! :-- ] jää toki seurailemaan jos huvittaa hihi

      Poista
  2. Oot upea, näytät ihan Regina Spektorilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooooooh, apua kiitos kovasti ! :-- )

      Poista
  3. Tuo asu ja kissa
    ja ihanan regina todellakin muistuttaminen
    ah,.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooh kiitos !! :- ] aika hauskaa kukaan ei ole ennen sanonut minun muistuttavan reginaa !

      Poista
  4. Tuo ihana asu ainakin varmaan piristää sateisen harmaata päivää. Olet jotenkin runollisen näköinen punaisessa mekossasi ja lettikampauksessasi. :)

    -Monsku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ainakin oli väriä harmaassa päivässä ! voooii, kiitos kovin :- ] runollinen hihi

      Poista

hei olette ihania !