keskiviikko 8. elokuuta 2012

Vertaistukea ruusutarhasta

Vaikka Arboretum onkin vallan ihastuttava ja sen ruusut erittäin hurmaavia, en aio juurikaan keskittyä niihin.
Sillä minulla on....pinkki mekko.



En ole valtavasti asiasta täällä kirjoittanut, mutta minä en todellakaan ole pinkkityttö. Sen taitaa tietää jokainen ystäväni. En ole oikein koskaan voinut sietää koko väriä - itseni yllä. Ehkä se on vain joutunut vääriin vaatteisiin.

Luulen, että aivopesu alkoi (viimeistään) silloin, kun sain äidiltäni riemunkirjavan neuleen, jonka hihat ovat pink..siis punaisen fuksiaan taittavaa sävyä. Olen saanut itseni kiinni tuituituittelemasta vaaleanpunaisille vintage-astioille ja muutama päivä sitten ihailin vaaleanpunaista Moccamasteria. Seve ei liiemmin innostunut ehdotuksestani, että ostetaan babypink kahvinkeitin. Varsinkin, kun itse en edes juo kahvia !

Sovituskopissa vakuutin itselleni, että tämä mekko on melooninvärinen. Siellä se kyllä näyttikin siltä, mutta luonnonvalo paljasti hurjan totuuden. Oikeastihan se on niin pinkki kuin pinkki voi olla.
Joka tapauksessa, tämä mekko on oikea helmi ja minulle ehdottomasti meloonimekko. Nyt ja aina.


Nyt kun pukeutumismantrani perisynti on toteutettu, eli olen pukenut ylleni pinkin mekon (ja mikä pahempaa vielä mennyt ostamaankin sen!!), rikoin lisää rajoja laittamatta mekon kanssa leopardivyön. Miten radikaalia !!
Ja minä tavallaan pidän tästä kaikesta. Ehkä minusta on tullut hieman suvaitsevampi.
Ihan vaikka vain itseäni kohtaan.


Mitä te olette mieltä minun Miss Piggy mekostani ?

10 kommenttia:

  1. hahahaaaa, jos tää on hennesin mekko niin kyseessä on juurikin samainen vaatekappale, jonka myötä itse hyväksyin pinkin omaan garderoobiini! on se ihana! :D

    eli siis ehkä joskus kadulla törmätään ja nauretaan samat mekot päällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no on ihana !!
      kyllä tämmöisen mekon vuoksi kannattaa tehdä kompromisseja :- )

      Poista
  2. Haha, en vois kuvitellakaan vetäväni päälleni mitään pinkkiä, mutta tunnustan että olin hyvin hyvin vähällä raahata ton mekon sovituskoppiin. Se on upea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se olisi voinut olla kohtalokasta !!
      heikommat sortuivat...:- D mutta upea on kyllä !

      Poista
  3. Mulle tulee susta mieleen ihan ku Sinkkuelämän Carrie!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ensi kerralla siis hiukset vain auki ! hihi

      Poista
  4. iiiiks pinkkiä :DD itksekkin kuulun pinkin karttajat ry:hyn, mutta sulle sopii kyllä tosi hyvin toi mekkonen! Ei arvais että ei oo mitään sun lempiväriä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iiiks !! minä en taida päästä enää pinkin karttajat ry:n riveihin, mutta kiitos kovasti ! :-- )

      Poista

hei olette ihania !