lauantai 8. syyskuuta 2012

Mansikkaa, mustikkaa


Onko mukavampaa kuin kiireettömät aamut, itse poimitut marjat jugurtin seassa ja kuuma aamutee ?
Kolmen euron coca cola tarjotin, taustalla pyörivä elokuva ja vieressä kehräävä pumpulitassuinen kissaherra.

Minä rakastan perjantaisia vapaapäiviäni.
Henkselimekko saattaa hyvinkin olla tämän hetken lempparimekko. Tosin, ketä minä yritän huijata, kaikki mekkoni ovat lemppareita. Mutta on se ihana. Ja maksoi kympin, hihi.
Vasta kuvia muokatessani huomasin olevani sävysävyyn aamiaiseni kanssa !
Tämän näköisenä kävin kurkkaamassa suloista Idaa. Minua ujostutti hirveästi, mutta Ida oli oikein mukava !

10 kommenttia:

  1. oi kuulostaa ihanalle aamulle:) kiva asu myös, näkyy mekkokin vähän paremmin kuin edellisessä postauksessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se oli kiva aamu :- ) kiitos, olen kyllä aika ihastunut tuohon mekkoon !!

      Poista
  2. Sinä olet pukeutunut aina niin hienosti! Metsämansikat ovat hyviä ja mustikat erityisesti, kun minä sain poikaystävänkin yksi päivä mustikkaan kanssani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ! marjat on kyllä ihania ja apu ei ole koskaan huono juttu, suurempi saalis ei ikinä masenna :- )

      Poista
  3. ihana aamiainen, ihania kuvia, ihana sinä :)
    näistä tulee niin kivalle mielelle aina :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih ihana sinä !
      kiva jos tulet hyvälle mielelle :- ]]

      Poista
  4. voi kun mahtava mekkonen sulla:-) rahansa väärtti!

    http://saara-alisa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikö vain, kiitos !! niin on, oikein ihana löytö :- )

      Poista
  5. Hihii sinä söpöliini, minua ei tarvitse ujostella!! Ihana kun kävit, oli helpottavaa nähdä tuttuja kasvoja illan mittaan:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä minä vähän, mutta uskalsin kuitenkin tulla ! Ja oli kiva käydä :- )
      ps. olet hieno hihi

      Poista

hei olette ihania !