sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Materialismirakkauksia

Tämä hassu hamonen on oleskellut kaapissani jo yli vuoden ajan ihan käyttämättömänä. Raukka.
 Ostin sen kirppikseltä lievästi Mallan painostamana. Minusta se on älyttömän suloinen ja ihana, mutta ei vaan lainkaan minun tyyliseni. Nyt syksyllä olen kuitenkin ymmärtänyt sen hienouden. Kaikki minun tämän hetken lempivärini kivasti yhdistettynä samassa hameessa, voiko olla hienompaa hamosta !! 
Ja minusta se sopii hirmu kivasti tuollaisen löysän neuleen ja kauluspaidan kanssa, hihi jei !
Oodi Mallalle ja kirppiksille. 
 Koska olen jo hurjan iso tyttö, enkä edes osannut toivoa mitään synttärilahjaksi, ostin itse lahjani ! 
Nämä mokkaiset kaunokit ovat pelastaneet minun syksyni. Mielettömän mukavat jalassa ja onhan ne ihan supersöpöt, hihii. Tykkään, tykkään ja vielä kerran tykkään ! Oih.

10 kommenttia:

  1. jee, lisää näitä!:--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi tulossa on ! kiva kuulla, että tällaisetkin merkinnät on kivoja :- )

      Poista
  2. Ah, syötävän suloiset kengät! Missä olet muuten töissä, jos olet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin ovat kyllä ! hihi. olen päättänyt, että en kerro työjutuista täällä blogin puolella :- )

      Poista
  3. awww oot aevan ihana! mun syksyinspiraatio number uno:----)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaaapua voi kiitos ihan mielettömästi !! :--- ] miten kivasti sanottu, awww

      Poista

hei olette ihania !