torstai 27. syyskuuta 2012

Runollista


Minusta tuntuu hieman siltä, että olen myöhässä omasta elämästäni. Aika on mennyt niin nopeasti, että syyskuukin on jo pian lopussa. Ja jos jokainen päivä on lahja, on hyvä kertoa teille maanantain lahjasta.
Vaikkakin hieman myöhässä.

Luulen, että olen löytänyt uuden lempikahvilani. Se sijaitsee Ojakadulla, siellä on tarjolla paljon erilaisia teemakuja ja siellä tehdään latteen sydämiä tai jotakin muuta söpöä. Ihanan rauhallinen ja viipyilevä tunnelma sekä tapetti, joka voisi yhtä hyvin olla jonkin hienostuneesti vanhanaikaisen englantilaisen teehuoneen seinillä. Siellä ne englantilaiset siemailisivat kello viiden teetä.

Tällä kertaa minä join runoteetä, olimmehan me Kahvila Runossa.

8 kommenttia:

  1. runo on kyllä ihanan viihtysä kahvila:)

    VastaaPoista
  2. runo on i-ha-na! muutama viikko sitten päätin, että se on mun lempikahvila, hih :-) suurin syy päätökseen oli ne valtavat teemukit (sekä huikea teevalikoima myös!), oi oi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on !! nimenomaan ne isot teemukit vaikuttivat isosti (hehe) tähän päätökseen hihii :-- ) ehkä joskus törmätään lempikahvilassamme hih

      Poista
  3. runo on kiva, mutta itse tykkään ehkä vielä enemmän valosta :) tai ehkä yhtä paljon molemmista, apua en osaakaan sanoa. mutta kuitenkin.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. valo on kyllä myös kiva ! ehkä valo ja runo pääsevätkin jaetulle ykkössijalle :-- )

      Poista
  4. Runo on kyllä huippukiva! :) Joskus viime syksynä suunnilleen asuin siellä, nyt en oo kyllä käynytkään vähään aikaan!

    ps oletpas taas ollut nättinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi niin on :-- ) ehkä nyt on sitten minun vuoroni asua siellä tänä syksynä, olen aloittanut jo !
      ps. pöhpöh, mutta kiitos kuitenkin sinulle ihana !

      Poista

hei olette ihania !