keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Pala palalta materialismirakkauksia

 Ostin tämän herttaisen hihattoman kauluspaidan muutamia viikkoja sitten alesta. 
Oikeastaan se ei kyllä maksanut mitään, sain sen nimittäin kylkiäisenä toisen aletuotteen kanssa !
Tuo vaaleansininen väri epäilytti minua aluksi aika paljonkin, että onko se vähän liiankin hempeä ja herttainen. Se kuitenkin toimii tosi kivasti esimerkiksi tuon fuksian kaulahuivin kanssa !
Minusta tuollaiset haaleat värit pääsevät paremmin oikeuksiinsa, kun on jokin vahvempi väri kaverina.
Tykästyin myös tuohon tapaan, että sidon tuon paidan edestä solmuun ikäänkuin napapaidaksi, hih.
 Nämä suloisuudet ovat kuljettaneet minua pitkin poikin ja täytyy tunnustaa, että ne on edelleen täyttä rakkautta. Nämä tohtorit nyt vaan ovat ihan täydelliset !! 
Aivan ihanat kävellä. Ja ihanan väriset !

8 kommenttia:

  1. Hei pakko kysyä noiden dr. Martensien koosta! Olen ostamassa tohtorien yhdet toiset kiilakorot ja mua mietittää koko!
    Siis, kysymys on miten hyvin noi vastaa kokoaan?:D Oon kuullu että Martenseista kannattaa ottaa kokoa isompi, mutta koskeekohan se vain maihareita?

    Itelläni on normaalisti 38:sin kengät.
    t. epätietoinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minusta nuo vastaa aika hyvin kyllä kokoaan :- ) ei siis mielestäni ole samanlaista 'ongelmaa' kuin maihareissa.
      minun kengät on yleensä joko 36 tai 37 kokoa ja nämä martensin 37 on melkein jopa vähän isot !

      Poista
  2. voi miten olet niin suloinen jälleen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. taidat kyllä itse olla !! kiitos :- ) hih

      Poista
  3. tykkään, tykkään :)

    ps toi cafe europa näytti tosi kodikkaalta, mennään sinne joskus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minä myös, kiitos !

      ps. mennään !! :-- )

      Poista
  4. Hei, tekisitkö joskus jonkun sellaisen postauksentapaisen sinun lemppariblogeistasi?:--) tyylisi kiehtoo, ja olisi hauska tietää mistä saat omat inspiraatiosi!

    p.s. supersöpö tuo neuletakki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. katsotaan jos saisin aikaiseksi !!
      voi kiitos :- )

      Poista

hei olette ihania !