torstai 8. marraskuuta 2012

Vähän kaikkea

Minun arkeni muodostuu tällä hetkellä lähinnä koulusta, töistä ja päiväunista Paavon kanssa. Koska mikään edellämainituista ei ole kovin mielenkiintoista lukemista teille, puhutaan muista jutuista !
Suuri osa vapaa-ajastani koulun ja töiden ohella on kulunut kahviloissa. 
Onneksi olen löytänyt niin suloisia uusia kahviloita, joissa istuu mielellään ystävän kanssa. 
Tässä on Iina Café Europassa, missä joimme maittavat kaakaot. Europan sisustus on ihanan vanhanaikainen ja olen täysin rakastunut tuohon violettiin seinään !
Vasemmanpuoleinen pystykuva on Tallipihan Kahvilasta. 
Olen innostunut lakkailemaan kaikkia värikkäitä kynsiä !
Söpösti lakatuista kynsistä tulee hyvä mieli ja kaiken lisäksi niiden tekeminen on kivaa. 
Varsinkin kun se alkaa pikkuhiljaa sujua paremmin, hihi.
Kävin vierailulla oman mukavuusalueen ulkopuolella tyylini kanssa ja puin ylleni jotakin eläimellistä. Minulla oli hieman pelonsekaisia tunteita leopardikuviota kohtaan, mutta tuo neuletakki sopii mielestäni aika kivasti mintunvihreän hameeni kanssa, koska se on tarpeeksi hempeä kesyttämään tuon leokuvion.
Onko ihan huti vai näyttääkö teistäkin kivalta !!
Uusi rusettini pääsi ensimmäistä kertaa käyttöön. Nyt minulla on kaksi pilkullista rusettia ! Eräällä vanhalla arvokkaalla herrasmiehellä oli samantapainen rusetti kaulassaan ja se hymyilytti minua hieman. 
Herraa ei kyllä juurikaan hymyilyttänyt.
Toivottavasti teitä hymyilyttää !

16 kommenttia:

  1. Ihana toi minttuleopardiasu! Tosi pirtee ja erilainen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihih voi kiitos :- ) kivaa kokeilla uutta !

      Poista
  2. ihanuuslinjoilla jatkan minäkin ;) toi pitsipaita tossa vikassa kuvassa! ah! ja rusetti myös :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kovasti :- ) pitsipaita on kyllä hyvä löytö, yksi harvoista vaatteistani jotka on gina tricotista !!

      Poista
  3. Voi, että näitä sun asukuvia! Ihania <3

    VastaaPoista
  4. Miten ihmeessä se herra oli voinut olla hymyilemättä, sitä minä vain.
    Ehkä se vain esitti koleeta. Kuitenkin suupielet korvissa heti kun sinä olit kävellyt ohi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehkä !! luultavasti yritti vain olla tosi khuul...hihe

      Poista
  5. missä käyt töissä?:O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ole kokenut tarpeelliseksi kertoa sitä täällä blogin puolella :- )

      Poista
  6. Ihania asuja ja apua kun rupesi tekemään mieli kaakaota!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kovasti ! nyt sinun täytyy pikapikaa tehdä herkkukaakaota tai mennä kaakaolle ystävän kanssa :-- )

      Poista

hei olette ihania !