maanantai 18. maaliskuuta 2013

Vapaa ja yksin

Olin yksin kahvilassa. Runossa tietenkin. Lukemassa englantia, eikä se ollut yhtään niin kamalaa.
Vaikka olisi ne saliäijät viereisessä pöydässä voineet puhua ehkä vähän hiljempaa niistä muskeleistaan ja painimisesta. Kun minä niin kovasti ainakin yritin näyttää siltä, että opiskelen !

Loppujen lopuksi on aika helpottavaa, että pystyy tekemään asioita yksin.
Minä olen usein yksin. Tavallaan olen onnellinenkin siitä, ettei minun onneni välttämättä olekaan sidoksissa niin tiukasti kehenkään. Minä pärjään, vaikka yksinkin. Ja vielä ihan kivasti !
Vaikka on minulla nytkin aika ikävä ihmisiä. Varsinkin Mallaa. Onneksi kirjoitukset on ohi, viimein !!

12 kommenttia:

  1. oletteko enää seven kanssa yhdessä?

    VastaaPoista
  2. Et arvaakaan miten monesti mun piti lukulomalla mennä Runoon opiskelemaan! :D Ehkä sitten pääsykokeisiin lukiessa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niin piti minunkin monta kertaa mennä, mutta....kerran pääsin sinne asti :- D parempi onni ensi kerralla ! hihi

      Poista
  3. peukku mielikuvalle että saliäijät runossa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niinpä !! en meinannut ensin uskoa silmiäni kun ne istui siihen viereen :- D

      Poista
  4. Kävit eilen mun kassalla ja alkoi harmittamaan kun en tajunnut siinä avata suutani ja sanoa että sun blogi on ihanan inspiroiva! (tämän faktan olen tosin tainnut todeta sulle jo monesti kommentin muodossa..) c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lidlissäkö !! mutta voi kiitos kovasti ! :-- ) hihih

      Poista
    2. hihih, uskon vakaasti ettei ole viimeinen kerta kun siellä törmäämme !

      Poista
    3. Hihhii sielläpä sitten törmäillään taas! C: Minä tosin joudun olemaan yleisesti about aina ärsyttävän kiireinen. Mielellään nimittäin noille joillekin suloisille mammoille (ja tietty tutuille) jäisin höpötteleen, mut minkäs teet kun täytyy vaan tukka putkella hommia painaa.. :l

      Poista
    4. Niin se on kyllä harmi jos on koko ajan kiire!! Sitten täytyy vaan hymyillä nätisti jos ei ehdi rupatella, hihi

      Poista

hei olette ihania !