tiistai 14. toukokuuta 2013

Tiistai

Minulla on jäänyt muutamia asukuvia koneelle pyörimään, joten laitetaanpas niitä nyt sitten tänne, hih. Näissä kuvissa on vielä lunta maassa !! Huihui. Tänään oli jo +20 astetta lämmintä.

Tykkäsin tästä asusta ihan hirmu paljon ! Tuolloin oli ensimmäinen päivä, kun oli tarpeeksi lämmin farkkutakille. Collegepaita tuntui kivalta vaihtelulta neuleiden jälkeen. Kiikutin sen joskus talvella kassalle ihan hetken mielijohteesta. Tavallaan se on ihan tosi kiva !
Ja no, nuo pitsisukat on minusta ihan supersöpöt, mutta olenkin vähän tällainen sukkafriikki.
Minulla on nuo sukat kolmessa eri värissä !! Hihi.

8 kommenttia:

  1. voi sie söpöys! hitsi ku mulleki sopis tuommonen "veturikuskihattu" yhtä kivasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. phihi kiitos vain !! eikö sitten sovi muka tuommoinen sinulle ? :- ( varmasti sopisi !

      Poista
  2. Mahdoitko käydä muotikirppiksellä? Näytät tosi tutulta ja olen varma että olen nähnyt sinut jossain. Ihana blogi!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olinhan minä siellä ! varmaan juurikin siellä sitten minut näit !!
      kiitos kovasti :- ]] hih

      Poista

hei olette ihania !