maanantai 16. syyskuuta 2013

Minulla oli synttärit

Täytin eilen kaksikymmentä vuotta.
Siis ihan oikeasti 20. Hui.
Olenko minä nyt sitten iso tyttö ? Vai ihan jopa nainen ? Ehkä aikuinen ?
Entäs, jos en haluakaan kasvaa aikuiseksi ?

Pienenpienen alkujärkytyksen jälkeen oli loppujen lopuksi helpottavaa huomata, ettei minun elämäni ole muuttunut juurikaan sen kummemmaksi eilisen jälkeen. Olen edelleen yhtä innoissani leveähelmaisista mekoista, pilkkukuosista, kissoista, pitsisukista ja Peter pan-kauluksista.

Paavo täyttää perjantaina 2 vuotta. Sitten me ollaan yhdessä 22.
Aikamoisia ikäloppuja !

12 kommenttia:

  1. Onnea, molemmille! :) Ja oletpas kaunis.

    VastaaPoista
  2. voi ihana paavo j tietty sinä kans !!

    VastaaPoista
  3. Voi miten Paavo on kasvanut (: Komee poika!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on kyllä iso...ja komea tietysti myös !

      Poista
  4. Halusin tulla sanomaan että pidän paljon siitä miten pidät hiuksiasi. Mahtaa mennä aika lailla pinnejä :) Kiitettävää jaksamista, itse en ikinä jaksa laittaa hiuksia nutturalle koska se pinnien tarve on niin massiivinen ja ne pistelevät ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vooi, kiitos sinä suloinen !
      oikeastaan minun tukka on aika helpointa laittaa nutturalle, siksi kai se siellä niin usein sitten onkin :- )

      Poista
  5. Ihana kuva sinusta ja Paavosta! Oikein pysähdyin tuijottamaan. Olette hurmaavia yhdessä ^^

    VastaaPoista

hei olette ihania !