torstai 17. lokakuuta 2013

Tuntuu hieman hölmöltä kirjoittaa tätä merkintää tänään, kun ulkona ensilumi leijailee maahan.
Tiedättekö, hitaan aggressiivisesti kuin sanoen "minun piti olla täällä jo viime viikolla".
Mutta syksy, en minä luopuisi sinusta vielä. 
En Pyynikin kauniista puutaloista, joiden pihat tulvii kirjavia syksynlehtiä, en tunneista kahviloissa, joiden aikana ilta ehtii pimentyä. Teemukeista, jotka lämmittää kylmät sormet ja naurusta, joka lämmittää sydämen. En kaduista, jotka täyttyessään kahisevista lehdistä saavat hymyilemään.

 En siitä, että olen onnellisempi syksyllä kuin koskaan.
Minä olen syksyn tyttö !

8 kommenttia:

  1. oot niin ihana :')

    VastaaPoista
  2. Aivan mielettöman upeita kuvia! Ja vielä upeampi neito ♥

    VastaaPoista
  3. toinen syksyn tyttö ilmoittautuu! ♥
    mutta MITÄH ensilumi, nyt jo??
    onneks mä karkasin juuri tänään aamulla sveitsiin, täällä on melkeen kesä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aa voi vitsit, minäkin haluisin johonkin ulkomaille !! mutta kyllä lumi tuli ja myös menikin jo
      hihii syksy on paras♥

      Poista
  4. Sinulla on aivan ihastuttava blogi! Voi sentään :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja voi sentään miten ihastuttavia lukijoitakin !! :- ) kiitos kovasti, hih

      Poista

hei olette ihania !