tiistai 5. marraskuuta 2013

Sadepäivän lemppareita



  • Parasta sateisissa vapaapäivissä on aamut, kun saa kuunnella sateenropinaa keittiössä kissan kanssa, uppoutua syvemmälle viltin sisään ja miettiä: "onneksi minun ei tarvitse olla tuolla".
  • Olen jo jonkin aikaa etsinyt sillailla sivusilmällä jotakin kivaa, vaaleaa neuletakkia. Harmaata tai valkoista, minun vanha valkoinen neuletakkini on mennyt nimittäin aika huonoksi ja nyppyläiseksi. Jokin ilta, kun olin lähtenyt vähän liian viluttavissa vaatteissa liikkeelle, ostin sitten tämän söpön vaaleanharmaan pörröneuleen. Se on ihanan pehmeä ja lämmin !
  • En tiedä valmistuuko tuo minun huivini koskaan !! Tähän asti olen ollut ihan innoissani siitä, mutta pian alkaa jo usko loppua, kun tarvitsisin siihen jo kolmannen lankakerän. No, ainakin tiedän olevani hirmu tyytyväinen, kun se valmistuu. Kivempi se on joka tapauksessa kuin kauppojen akryylikutittajat !

8 kommenttia:

  1. jatka vaikka hammasta purren kutomista! on oikeasti ihan parasta kun on itse kudottu jättihuivi kaulassa.

    terveisin jemina joka on rakastanut keltasta huiviaan jo kolme vuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on se nyt taas jo hieman edistynyt !!
      aion saada sen valmiiksi vaikka mikä olisi, hih

      Poista
  2. uu tuossa ekassa kuvassa ja aina muissakin sun kuvissa on hurjan upee tunnelma :] mutta neulominen on aika pop! oon itse saanut aikaiseksi ainakin yhdet villasukat ilman kavennuksia, jotka kelpuutettiin ainoastaan päiväkotiin keppihevosen pääksi, olen kovin ylpeä.

    ps ja oon tämän blogin lisäksi paavon ykkösfani! pusuja paavolle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos :3
      neulominen on kivaa, nytkin aloitin toisen neulontaprojektin tähän rinnalle niin on kummastakin vaihtelua !!
      pusut välitetty Paavolle, mhihih

      Poista
  3. Oi voi mikä tunnelma! Ja mikä villatakki :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih, kiitos c: villatakki on ihanan lämmin tuolla pakkasessa !

      Poista
    2. Yhdyn anon mielipiteeseen! Onko se mummosi tekemä?

      Poista
    3. tämän olen ostanut gina tricotista ! :- )

      Poista

hei olette ihania !