tiistai 3. joulukuuta 2013

3.12.

Näinä päivinä, kun tuuli tarttuu hiuksiin ja riepottelee risaista sydäntä, minä ajattelen sinua. Kohmeisiin sormiini kuvittelen käsiesi lämmön, kosteana otsalleni painuvan suukon.
Haluaisin juosta, juosta, juosta.
Lentää pois kuin kylmää pakenevat linnut, tajuamatta kuitenkaan lähteä.
Mutta minä jään.
Kunnes tuuli puhaltaa muuttolinnut takaisin luokseni, kunnes sinun sormesi kietoutuvat uudelleen omiini ja olet minun kokonaan. Jään, kunnes tuuli muuttaa suuntaansa.
 Siihen asti minä hymyilen ja painan kädet syvälle taskuihin.
Onneksi enää muutama päivä. 
(Ehkä enemmänkin kuin muutama, mutta tänään on hyvä ajatella näin.)


8 kommenttia:

  1. Kirjotat kauniisti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hauskaa kun olet sitä mieltä !! hih, kiitos :- )

      Poista
  2. Mahtavat vaatteet! Mistä ne ovat peräisin? :) Ostatko yleensä mistä vaatteesi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ! tässä taitaa nyt olla semmoi mukava sekoitus h&m, carlingsia ja kirpparia.
      ihan perusvaatekaupoista (h&m,gt,ym) ostan vaatteet ja sitten kirpparilta :- )

      Poista
    2. On niin mukavaa aina kommentoida kun vastaat niin kohteliaasti tyhmempiinkin kysymyksiin :'> kiitos!

      Poista
    3. no en minä nyt tiedä oliko mitenkään tyhmä kysymys :- ) mutta ole hyvä kuitenkin !

      Poista

hei olette ihania !