tiistai 18. helmikuuta 2014

Melkein kuin uusi


Olen vähän jumissa näiden talvitakkien, villatakkien ja paksujen kaulahuivien alla. Kaipaan jo kevyempiä takkeja, jotka paljastaa mekkojen helmat kokonaan ja sitä, että neule ja farkkutakki riittää. 

Onneksi omasta vaatekaapistakin voi tehdä pieniä piristäviä löytöjä. Kuten tämä ( sopivasti söpö ) Chanel- tyylinen neuletakki. Muistan miten onnellinen olin, kun löysin tämän kirpparilta kolmella eurolla. Sen taskujen rusetit ovat kuitenkin roikkuneet puoliksi irrallaan melkein kaksi vuotta, joka tuntuu ihan hölmöltä. Niiden paikoilleen ompelemiseen meni yhteensä viisi minuuttia

Ovatpahan nyt sitten vihdoin paikoillaan !
Tuntuu melkein uudelta.

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. äh, voi kiitos, toinen siellä :-*

      Poista
  2. Voi kun oot söpö :3 Mulla on melkein samanlainen Chanel-neule, löytyi joskus kirppikseltä eurolla (!). Mää oon ainakin pari päivää jo käppäillyt nahkarotsissa ja Consseissa ja fiilistellyt kevättä, enpä muista koska ois helmikuussa ollut vastaava tilanne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihe, kiitos vain :3 no ollaampas löydettykin halvalla hyvät chanelit, hehs.
      minä oon niin kylmän arka, etten vielä uskalla kevätjuttuihin lähteä. kohta sitten !

      Poista

hei olette ihania !