lauantai 8. maaliskuuta 2014

Kahvilakerho Runossa


" Kaikki onnistuu ! "
Sanoi ihana tyttö Runossa, kun soitin eilen aamulla varatakseni pöydän.

Ihania kakkuja, minun kaksi hämmentävää teelusikkaa, hermostunutta hihittelyä, uusia kivoja tyttöjä.
Minä söin palan sitruunalimejuustokakkua, enkä vielä koskaan ole syönyt yhtä raikasta ja ihanaa juustokakkua. Runo on ehkä paras kahvila ikinä.


Kaikki tytöt vaikuttivat ihan hirmu kivoilta, vaikka minua jännitti ja ujostutti ihan kamalasti alussa ( ja keskellä ja lopussa ). Uskallan varmasti mennä uudelleenkin, onhan siellä pari ennestäänkin tuttua tyttöä.

Voi kuinka kivaa !


4 kommenttia:

  1. näyttää ja kuulostaa niin ihanalta! tiedätkö, minusta oli niin hassua ja kivaa ku meille tuli eilen kainuun sanomien mainos postin mukana ja siinä olit sinä, kaivoit siitä vihreästä laukusta tablettia jossa oli kainuun sanomat. hihkuin kanssa-asukille, että katso, tuo söpö tuossa on eerika, mie tiedän sen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kahvilakerho on kyllä ihana idea ja siitä kuuluu kiitos Jeminalle !!
      hihee, minua aina naurattaa kun joku kertoo minun tulleen postiluukusta :-- D
      hassu olet :-*

      Poista
  2. hihi sinä ja kainuun sanomat.

    olet ihana, nähdään pian uudestaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. matkustan kovasti paperimuodossa mhihihi
      nähdään !! haluan tulla käymään helsingissä

      Poista

hei olette ihania !