keskiviikko 3. syyskuuta 2014

ihan pikkujuttuja

3648_
 x  Jeeee, farkkutakki ! Vitsit, olenkin jo odotellut ilmojen viilenemistä farkkutakin kuvat silmissäni, hah.
Kaikki vaan näyttää aina vähän kivemmalta farkkutakin kanssa. Salaa haaveilen semmoisestä hieman pusakkamaisesta farkkutakista (= pulsutakki), mutta en ole vielä törmännyt sopivan kokoiseen missään kirpparilla. Se voisi olla hauska kaveri tyttömäisille mekoille ja hameille.
4767_
 x  Olen monet illat istunut takapihalla ja ihastellut taivaalla lipuvia vaaleanpunaisia pilvihattaroita. 
En taida koskaan kyllästyä niihin. 
3774_
 x  kvaak kvaak

4754_
 x  Käytiin pari viikkoa sitten ihanan Idan kanssa söpössä Pikku-Paratiisissa smoothieilla !
Minä herkuttelin pikkuisen kirpeällä mansikka-raparperi smoothien ja Idalla oli virkistävä vihersmoothie.
Höpöteltiin pienen pöytämme ääressä muuttamisesta, itämaisista matoista, tulevaisuuden suunnitelmista, siitä miten syksy ei vielä ole ilmassa (mutta seuraavana päivänä se jo olikin) ja yliopistosta. 
1837_
 x  Elämä on viime aikoina ollut stressaavaa ja täynnä muutoksia (siksi blogikin on ollut vähän mitä on). Olen aikamoinen yli-ajattelija ja monet kerrat olen ollut iltaisin ihan uupunut mietittyäni päivät kaikkia muutosten aiheuttamia juttuja. Minulla on paljon kaikkia ihania ideoita ja päällimmäisimmät tuntemukset tässä kaikessa on kuitenkin innostuneisuus, odotus ja pieni kylmiä väreitä aiheuttava jännitys. Hymyilyttää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

hei olette ihania !