maanantai 17. marraskuuta 2014

kirjoituspöydällä


Meillä oli viikonloppuna tuparit. 
Ihania ihmisiä käveli meidän ovesta sisään ja teki itselleen paikan tuoleihin ja tyynyille yhden illan ajaksi. Koti täyttyi iloisesta höpinästä, naurusta ja omenapiirakan tuoksusta. Ja minä olin yhtä hymyä.
6303_ 6302_
Tupari-teemaan sopivasti ajattelin, että tekin pääsette pienesti kurkkaamaan meidän kotiin !

Kirjoituspöydän toin muutossa mukana kotoa, se on sopivan vanhanaikainen tänne meille ja kätevä pienemmässäkin tilassa tuon kiinni taitettavan pöytäosan vuoksi.

Pöytälampun tehtävää hoitaa poikaystävän karttapallo, johon minä (nerona) osasin vaihtaa lampun !! Valaisimena se ei tosin ole kovin kirkas, mutta ainakin se on soma. Se sopii myös söpösti noihin mintunvihreisiin kuulokkeisiin, iih.

Buddha ja Intian tuliaisena saatu marmorinorsu nojailevat ystäväkirjoihin ja minun kalenteriin pitäen niitä pystyssä. Ystäväkirjat on ihan hirmu hauskoja, eikä ne ole minun mielestä vaan lapsille ! Niitä on  hauska lueskella sitten vanhana eri vuosilta ja naureskella, miten kaikki onkin muuttunut tai ovat ihan samanlaisia yhä niin kuin aina ennenkin. Minulla on kahvilakerhollekin oma ystäväkirja.

Ja no, sitten on vielä kuva meistä, hihii.



10 kommenttia:

  1. Onpa tosi kaunis kirjoituspöytä. tuommosen minäkin huolisin mielelläni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on kyllä tosi kaunis ja käytännöllinenkin, kiitos :-- )

      Poista
  2. Oi, oon pienestä pitäen haaveillut tollasesta kiinni menevästä kirjoituspöydästä<3 Ihana. Todella kauniilta näyttää, kuulokkeetkin on söpöt! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuntuu, että tällaisia on nyt tullut vähän takaisin ? tai ainakin olin näkevinäni jossain ihan liikkeessä ! kiitos kovasti :-- )

      Poista
  3. Aah, tuo Buddha! Miten ihanasti kulunut ja kaunis.
    Olen ihan hullu buddhafriikki ja kotonani asustaa arviolta jo ainakin kuusi Buddhaa, jotka olen pelastanut esimerkiksi kirpputoreilta. Vielä kun löytäisin itselleni jonkun mukavan ison Buddha-söpöliinin niin sitten oisin forever happy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. muistan, että olet joskus aiemminkin ihastellut tuota Buddhaa !
      Indiskassa on ainakin joskus ollut usein aika hienoja Buddhia, oletkos käynyt jo siellä ? :-- )

      Poista
  4. ja valtavan ihana kello!
    mutta voi vitsit, miten sattuikaan just nyt nuo ystäväkirjat. oon nimittäin suunnitellut just tässä lähipäivinä tekeväni itse vanhasta kirjasta/kansista oman ystäväkirjan, jonne myös keksisin itse kysymykset ystävilleni (kysyisin ovelia, jotta vastaaminen ei olis ihan lasten leikkiä) ja liimaisin kuvia mukaan jne. jo pelkkä suunnitelma on vähän vaiheessa, mutta oon varma että sitten kun saan sen tehtyä, se tulee tuottamaan paljon iloa!
    ihana vanha pöytä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikä, miten ihana idea !! olis kyllä hauskaa tehdä itse oma ystäväkirja. saisi ainakin laittaa sellaiset kysymykset mistä itsekin tykkäisi, hih. siitä on ihan varmasti iloa tulevaisuudessa :- )
      niin ja kiitoksia ! hihii

      Poista
  5. Eerika! Kerro jooko mistä saa noin mainioita kuulokkeita? Maailman söpöimmät!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tigerista !! ne on kyllä söpöt ja mielestäni ihan kelvolliset peruskuulokkeet :-- )

      Poista

hei olette ihania !