perjantai 19. joulukuuta 2014

perjantaimusiikkia

7206_1

Ronya on minulle oikeastaan aika uusi tuttavuus, vaikka ensimmäisen levyn julkaisusta onkin jo pari vuotta. Ronyasta tulee minulle jotenkin vähän Cyndi Lauper ja CHVRCHES vibat, olenkohan ainoa ?

Suvia soitettiin jonkin verran muistaakseni viime keväänä ylex:llä. En usein tykästy biiseihin kovin helposti ensimmäisellä kuuntelukerralla, mutta tiedän kyllä usein ennalta mistä pidän muutaman kuuntelukerran jälkeen. Painoin biisin nimen mieleen ja noh, tykästyin !


Sansasta olen ennenkin vinkkaillut täällä blogin puolella. Sansaan tutustuin muistaakseni vuonna 2011, kun olin Jenni Vartiaisen keikalla. Sansa oli lämppäämässä Jenniä ja ihastuin Sansaan kyllä tosi isosti jo silloin. Oikein harmittaa, etten ostanut tuota Savior-levyä silloin sieltä. Olin keikalle mennessä vaan aika harmistuksissani viime hetken muutoksien ja perumisien vuoksi, enkä tullut edes ajatelleeksi asiaa. Sansa ja Jenni olivat kuitenkin kumpainenkin ihastuttavia !

Nämä kaikkihan ovat siis ihania naisia Suomesta !!

4 kommenttia:

hei olette ihania !