keskiviikko 14. tammikuuta 2015

Talviunilla

463_

Minulla on aika hurjan paljon postikortteja. Isoksi osaksi siksi, ettei ole ollut varaa ostaa mitään muuta esimerkiksi desingtoreilta. Eikä kovin kauaa ole vielä ollut paikkaakaan minne ostaa kotijuttuja. Mutta olen halunnut ostaa edes jotakin. Ja ehkä niitä on kerääntynyt myös siksi, että olen suunnitellut hurjaa postikorttien lähettelyä kirjeystäville, mutta eihän minulla mitään kirjeystävää ole !

Siispä ne toimivat joko osana sisustusta seinillä tai kuluttavat aikaa vaan kauniisti paperipussiin pakattuna laatikossa. Löysin kuitenkin vähän vahingossa oivallisen kuvakehyksen/korttipidikkeen askosta ! Se on hauskan erilainen kuin tavalliset valokuvakehykset ja sopii kivasti tämän minun kirjoituspöydän päälle.
Nyt talven ajan Polkka Jamin Karhut saavat nukkua siinä talviuntaan ja ilahduttaa meidän arkea.
Keväällä sitten vaihdetaan siihen seuraava hurmaava kortti !


7 kommenttia:

  1. Maailman ihanin tuo karttapallo! (Joo, korttikin ihan söpö :D )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se kyllä on ! ja vielä käytännöllinen kun on myös lamppu :-- )

      Poista
  2. oooo, miten superi idea! (mistä mahtaisi löytyä tuollainen pidike?) mulla on täsmälleen sama homma, omistan ihan hulluna postikortteja, koska ostan niitä aina ku löydän jonku erityiskivan tai silloin ku ei ole varaa ostaa mitään isompaa, mutta haluais kuitenki jonku muiston. nyt ku kattoo tuota pinoa, niin kaipa noihinki on melkonen rahasumma menny, mutta ei kannate laskea :D karttapallo on muuten myös söpö! ja norsu! ja todennäköisesti about kaikki teijän kodissa, siulla on niin hyvä maku!

    VastaaPoista
  3. eikun höhpöh, tuossahan lukee että askosta, olin niin innoissani kaikesta, että ihan hyppäsin sanan yli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mutta kun postikortit on niin kivoja !!
      korttipidike on tosiaankin askosta ja kiitos vain, hih.

      Poista

hei olette ihania !