perjantai 12. kesäkuuta 2015

siitä mikä on tärkeintä


en saa 
o t e t t a

ajasta 
                       paikasta
ajatuksista 
                                        t u n t e e s t a
32028_

kaikki  lip s u   u
kukkiavarjoja
             olen hymyillyt                                                         
                                 olen itkenyt  

                                                           samalla
                             ja erikseen                                             

olen onnellisenakin  s e
joka itkee ensin
32027_ 32160
on ollut
               ihania tyttöjä
                       ihania poikia

tanssilattialla notkuvia polvia

kylmiäväreitä 
                               niskassa
                   selkärangassa         

                  ikävästä itkeviä silmiä
3057_

olen ajatellut 
pitää kiinni

 siitä kaikesta 


10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. sait otteen, onpa hymyilyttävää ! en tiedä kuuluuko tässä sanoa kiitos, mutta kiitän silti.

      Poista
  2. Kosketti jokseenkin syvältä tuo teksti, kiitos siitä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onpa ihana kuulla, kiitos itsellesi :-*

      Poista
  3. Kommentoin harvoin blogeihin, mutta tämä teksti oli ihana. Niin koskettava, täynnä tunnetta, ihana.
    Elämänmakuinen kirjoitus. Tunnen sen kaiken itsekin niin hyvin. Tekstisi kosketti minun sieluani :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihana että kommentoit nyt. Tuntuu niin ihanalta, mutta samalla hassulta että nämä minun muistikirjaseni lauseet koskettaa ihmisiä. Ehkä se on sitä sielunsisaruutta!

      Poista

hei olette ihania !