keskiviikko 29. heinäkuuta 2015

Niitä pieniä, mutta niin suuria


Ilonaiheita nimittäin.

33452_ 33437_
   Tallipiha ja sen ihana tunnelma. Lapset kikatti karusellissa ponien ja kirahvien kyydissä ja ihana, lempeä liinaharja vei kärryajelulle. Tallipihan putiikit ja kahvila on vaan niin hurmaavia. Tallipihalta saa (minun mielestä) ihan ehdottomasti tämän kaupungin parhaat pullat. Voisilmäpulla on aika lähellä taivasta ja hurjan suuren korvapuustin suosittelen jakamaan jonkun lemppari-ihmisen kanssa !

   Tuleva keikkasyksy. Ei ollut festarikesä, joten olen päättänyt hemmotella itseäni syksyllä käymällä keikoilla ! En tiedä saisiko tässä kohtaa olla vielä näin innoissaan syksystä, mutta olen kuitenkin. Syksy on ihana. 
33607_
   Ensimmäiset kanttarellit. Olen suunnitellut jo leipoa jonkinlaisen piirakan ja eilen tein kanttarellikastiketta lohen seuraksi, nam ! Oioi, miten odotan jo syksyä.

   Sain aivan ihanan viestin. "näin viime yönä unta. oli kesä ja todella aurinkoinen päivä. sä asuit isossa vanhassa maalaistalossa jonka pihassa oli paljon kukkia ja isoja puita. sielä oli ihanat ovenkarmit ja kaikki seinät tapetoitu kukkaistapetilla ja iso kultareunuksinen peili seinällä. sitten sulla oli keinu keskellä sitä huonetta ja mä vaan keinuin siinä ja mulla oli ihana kukkamekko päällä. ja sä seisoit siinä ovella ja sulla oli kanssa mekko ja sä vaan nauroit ihan kamalasti. ja mä keinuin ja naurettiin vaan."
Ja voi miten tuo viesti sai hymyilemään. Ja mikä ihana uni. Osaan kuvitella tuon tilanteen, kun kukkatapettien vuoraaman huoneen keskellä suloinen polkkatukkainen tyttö keinuttelee ihan hurjasti nauraen ja minä nauran ovensuussa teemuki kädessä ja Paavo kiehnäisi kehräten jaloissa. Vitsit, miten liikutuin ja ilostuin siitä viestistä. Ehkä siksi, että tuo kaikki on niin lähellä sitä, miten haluaisin ihmisten minut näkevän. Ja jos minulla joskus on iso maalaistalo, keskellä jotakin huonetta on keinu ja siinä istuessa nauretaan aina ihan hillittömästi. Lupaan.

Tästä tuli tällainen keltainen postaus, hihii.

2 kommenttia:

hei olette ihania !