tiistai 8. syyskuuta 2015

Ilta järven rannalla

IMG_8123_ IMG_8414_ IMG_8410_ IMG_8270_

Iltoja järven rannalla. Tai ketä minä huijaan, ei kai niitä voi kutsua monikossa. Ilta järven rannalla. Ostin keväällä Berliinin retkeltä yhden asian. Se on tuo mekko ja voi, kuinka siitä pidän.

Uusia alkuja sai minut innostumaan punaisesta kukkamekosta. Kaikissa muissa väreissä minulla onkin jo kukkamekkoja. Melkein. Olen kuitenkin päättänyt, etten etsisi mitään. Jos minun on tarkoitus löytää kaunis punainen kukkamekko, niin enköhän minä sen joskus löydä. Ja löysinhän minä !

4 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia! Harmi kun mekko on ulkomailta, muuten rientäisin noutamaan samanlaisen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiitos! Joo näitä tuskin valitettavasti löytyy Suomesta :- (

      Poista
  2. Oi kuinka ihana tunnelma näissä kuvissa esiintyy, ja sulla on muuten hyvin kauniit jalat :>

    VastaaPoista

hei olette ihania !