maanantai 7. syyskuuta 2015

Oodi kesälle



34046_ IMG_9130
Tänä kesänä opettelin sanomaan kyllä. Tai ehkä minun tapauksessani ennemminkin "JOO!! joojoo mennään, oikeesti !". Välillä maailma tuntui kovalta paljaiden jalkojen alla, mutta hei rakas elämä, onhan minulla kengätkin. Pidätin hengitystä huvipuistossa ja suljin silmät siellä liian korkealla. Leikin varjoleikkejä, annoin raitojen mukautua kasvojen muotoon, pyöreästi ja terävämmin. Jalkoihin auringon raitaisuus lankesi miten halusi ja niin sai ollakin.

34118_ IMG_9129
Totuin omiin rajoihini, mutta samalla, opin venyttämään niitä lisää. Löysin itseni ihmisten keskeltä, vierestä ja edestä, mutta välillä oli mentävä sinne missä ei ole ketään. Ei ketään sanomassa miten kuuluu ajatella, osaan minä itsekin. Ainoina ääninä korppien raakkuvat kutsuhuudot ja kavioiden alla poikki risahtelevat oksat. Kun sielu lepää maisemassa ja sydän hengittää. 

32872_

Minulla on ympärilläni ihmisiä enemmän kuin koskaan. On niitä, joiden kanssa nauretaan ensin monta tuntia putkeen ja sen jälkeen puhutaan sydämen surullisuudesta. Sitten on niitäkin, joiden kanssa on kaikkea sellaista, mistä olen aina haaveillut. Kahviloita ja söpöjä piknikkejä ja hampurilaisia grillistä. Ja voi että teitä kaikkia.

Miten teidän kesä sujui ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

hei olette ihania !