perjantai 23. lokakuuta 2015

Jos olen rehellinen


Kertoisin, että olen yrittänyt olla siellä, missä se on kauneimmillaan. Auringon välkkeessä keltaisen lehtiverhon takana, kulkenut kahisevien ruskamattojen päällä puistoissa, jalkakäytävillä. Olen kääriytynyt kaulahuiveihin ja ajatuksiini. 
Käpertynyt lämpimään syliin, painautunut kaulakuoppaan.

Ja siitä kaikesta on taas niin kovin vaikeaa päästää irti. Vaihtaa harmaisiin aamuihin, ruuhkaisiin iltapäiviin ja pimeisiin iltoihin. Olla hengästymättä auringonlaskujen kauneudesta. Mutta minä opin, kuten opin joka vuosi.

11 kommenttia:

  1. voi näiden kuvien valo ja sävyt on aivan ihania!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on ne syksyn sävyt !! tykkään itsekin hirmu paljon, kiitos !

      Poista
  2. Aivan ihania kuvia <3 Syksy on sellanen uuden alku ja pudistava vuodenaika!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi se toki olla pudistavakin, mutta puhdistavaa tarkoitin :D

      Poista
    2. kiitos <3 pudistava tai puhdistava, miten sen nyt ottaa :- D mutta totta puhut, syksy on rakkaus.

      Poista
  3. Ihastuttavia kuvia kaunokainen! <3

    -m

    VastaaPoista
  4. Vau, mitä kauneutta! Ja tuo hame!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi, Kerttuli kiitos ! hameesta tykkään minäkin niiin kovaa !

      Poista
  5. Mistä tuo hame on, se on rakkautta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vitsit, tää on nyt niin tylsä vastata näin, mutta minä oon sen itse ommellut ! se on kyllä ihan paras syksy hame.

      Poista

hei olette ihania !