perjantai 18. maaliskuuta 2016

Meikkijuttuja


Tervetuloa mahdollisesti maailman kököimpään meikkipostaukseen ! Pari teistä toivoi loppuvuodesta, että tarinoisin vähän jotain meikkisuosikeistani. Täytyy sanoa, että tämä on nyt jossain tosi kaukana minun mukavuusalueelta, huhhui. 
Mutta: tässäpä olisi sitten minun meikkisuosikit.

MEIKKIVOIDE: MAX FACTOR FACE FINITY 3 in 1 FOUNDATION
Voisi sanoa, että minulla on nyt ensimmäistä kertaa elämässäni hyvä iho. Olen viimeisen kymmenen vuotta tapellut enemmän tai vähemmän aknen kanssa, joten arvostan meikkivoiteessa peittävyyttä. Tykkään tästä kovasti, sillä se peittää mukavasti, mutta tuntuu silti ihanan kevyeltä iholla ! Tässä on primer, concealer ja meikkivoide samassa.

LUMENE UNDER EYE CONCEALER 
Tätä käytän tummiin silmänalusiin ja peittämään yksittäisiä näppyjä.

GRIMAS FIXING POWDER
Eli väritön irtopuuteri (jota kuljetan Lumenen vanhassa kotelossa hihe) on hirmu kätevä ympärivuotiseen käyttöön, koska se mukautuu ihon sävyyn kesällä ja talvella ! Minun on ollut tosi vaikeaa löytää tarpeeksi vaaleaa ja sopivan sävyistä puuteria, joten tämä on ihan super. Tätä myydään sellaisessa 2 dl kokoisessa paketissa, minulla se kestää käytössä noin 1-2 vuotta.

KULMAVÄRI: LUMENE DUO LUOMIVÄRI PILVIPOUTA
Tästä käytän tuota harmaata(joka on melkein loppu) kulmien vahvistamiseen. Kulmani ovat kyllä luonnostaan aika tuuheat ja saan ne kivasti esiin värjäämällä. Minulla on kuitenkin molemmissa kulmissa arpia, jotka luonnollisesti tekee niihin koloja ja tämä on ollut hyvä tuote niiden täyttämiseen ja muutenkin kulmien vahvistamiseen ! Kestää tosi hyvin pitkän päivän, vaikka onkin jauhepohjainen. Siveltimellä levitän, tietty.

POSKIPUNA: LUMENE 20 ROSY BLUSH- ONNELLISUUS
Jos poskipunan nimi on "onnellisuus" niin tarvitseeko siitä sanoa mitään ?

RIPSIVÄRI: SENSAI 38 
Tämä on oikeastaan ainoa ripsiväri, mitä olen koskaan käyttänyt Cliniquen vastaavan lisäksi ja olen ollut aina tosi tyytyväinen. Ei lähde itkiessä (parasta), eikä juuri millään muulla kuin lämpimällä vedellä. Tykkään !

RAJAUSVÄRI: L´ORÉAL GEL INTENZA EYELINER 01 PURE BLACK
Luulen, että tämä teitä kiinnosti eniten, hahaa ! Rajaukset piirtelen pienellä siveltimellä. Pysyy hyvin, joskus leviää ulkonurkista jos nauraa vedet silmissä ! Silloinkin helppo putsata vanupuikolla pois eikä sotke. Tämä on yksi minun meikkipussin kulmakivi.
HUULIPUNA: RIMMEL PROVOCALIPS 16HR
Minun viimeisin huulipuna ihastukseni on tässä. Matta lopputulos ja pysyy, pysyy, pysyy. Parasta: kestää pusut ! Muiskis.

Ja lopuksi näyte, mitä näillä kaikilla saan aikaan, tadaa ! 


8 kommenttia:

  1. jee, tämä oli kiva! ja kiva kuulla positiivista tuosta meikkivoiteesta, harkitsin sitä tässä yks päivä ku tuo 3 in 1 kuulosti sopivan jännälle :D ja mie olen myös ehottomasti peittävien meikkivoiteiden ystävä. tuota lineriaki vois harkita, mutten ole kyllä koskaan testannu geelimäistä. eikö se levitys ole hurjan tarkkaa ja hankalaa? mie olen ongelmissa jo niiden kynäversioiden kanssa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva juttu ! Joo mulle tuo meikkivoide on ainakin ollut oikein passeli :-) Rajausväriä on vähän vaikea kuvailla, se ei ole sillälailla nestemäinen, mutta levittyy iholla tosi hyvin. Minusta se on ennemminkin vähän "tahmainen", jos näin nyt saa sanoa, hehe !

      Poista
  2. Olipa suloinen meikkipostaus! c:

    VastaaPoista
  3. Kiitos huulipuna vinkistä, tuo vaikuttaa aivan täydelliseltä! Niin ihanan värinen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, ole hyvä ! Se on ihanan värinen, koska se on oikeasti punainen. Usein punaiset huulipunat on joko sellaisia oranssinpunaisia tai viininpunaisia, mutta tämä on sellainen syvä p u n a i n e n !

      Poista

hei olette ihania !