perjantai 22. huhtikuuta 2016

Nallebomber




Voi, nallebomber. Kööpenhamina-seikkailun paras löytö. 

Se tuli vastaan Punaisen ristin kirpputorilla. Myyjä tuli innoissaan juttelemaan meille tanskaksi, mutta emmehän me Jeminan kanssa ymmärtäneet sanaakaan. Näytimme ilmeisesti sopivasti paikallisilta, hih ! Herttainen myyjätäti käänsi keskustelun hieman takeltelevaan englantiin ja kertoi, miten he ovat myyjien kesken ihmetelleet, miksei noin suloinen takki mene kaupaksi. Takki kun oli ollut kirppiksellä jo useamman kuukauden rekissä roikkumassa.

Minäpä sen sitten ostin ! Innostuin bombertakeista jo viime keväänä , mutta kaupoissa olleet tummasävyiset takit oli jotenkin tosi "koviksia", eikä ne siksi tuntuneet kovin omalta ja tyyliin sopivalta. 
Mutta - tämä nalleja täynnä oleva pusakka on minulle juuri sopivan pehmo !


8 kommenttia:

  1. Aivan ihana löytö! Itsekin olen samoilla linjoilla bomberien kanssa, ehkä liian koviksia minulle! :D Mutta jospa minäkin löytäisin tuollaisen lempeämmän version itselleni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä oli juuri tällainen "kerran elämässä Kööpenhaminasta"-löytö ! Onnea sen lempeämmän bomberin etsimiseen :-- )

      Poista
  2. Näin yks päivä kaupungilla ruskeatukkaisen nutturapään, jolla oli supersymppis nalletakki, ja mietin että olipa suloinen ilmestys :3 Nyt kun näin nämä kuvat, niin tajusin että se olit ehkä sinä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, luulenpa hyvinkin, että minä siellä olen viipottanut menemään ! Tuo nalletakki on kyllä ihan supersymppis, kiitos :-- )

      Poista

hei olette ihania !