torstai 22. joulukuuta 2016

Minä elän


En oikein tiedä mitä kirjoittaa, mutta tässä minä taas istun. Sängyllä läppäri sylissä, teemuki uskollisesti yöpöydällä höyryten.

Ehkä pitää vain aloittaa. 
Minulle kuuluu hyvää. Missään tapauksessa ei voi sanoa, että pelkkää hyvää, mutta päivät täyttyy ilosta kasvavassa määrin. Pienistä hetkistä, kun kissa tekee pesän kainaloon ja sellaista. Niin moni on todennut, että ihanaa kuulla sun naurua

Niin minustakin. 
Pitkästä aikaa tuntuu, että oikeasti teen asioita. Kävelen ovesta ulos, syön, juon teetä, makaan ystävien sohvilla ja lattioilla ja nauran niin, että posket ja vatsa kramppaa. Minulla on viimein ote sellaisesta vapaudesta, josta päätän ihan itse. 

Järjestin kirppiksen muutaman ihanan tytön kanssa. Kokosimme rekit meidän pieneen kampaamoon ja täytettiin ne mekoilla. Olen viimeisen kuukauden aikana lukenut ainakin viisi kirjaa ja opetellut (tuloksettomasti) kutomaan villasukkia. Olen tehnyt suloisia löytöjä kirppiksiltä ja Vintage Gardenista, jonka paluuta moni varmasti jo ehti odottaa. Nämä ihanat kolibri-klipsikorvakorut nyt viimeisimpänä. Mutta minä ajattelin koristaa niillä kauluksiani !
Paavo on ihana. Maailman paras kämppis.



8 kommenttia:

hei olette ihania !