keskiviikko 10. toukokuuta 2017

😻😻😻

Ilahduttavia asioita: ensimmäinen tee Telakan terassilla, ne muutamat aurinkoiset päivät, onnistunut Amsterdamin matka, kirjalöydöt kirppiksiltä, minun nenä sinun kaulakuopassa, Paavo, uusi innostus lukemiseen parin kuukauden tauon jälkeen, ujosti kukkiva puutarha, Paavon uusi (ja ensimmäinen) kissaystävä.
Mielen päällä: asumisjärjestelyt, maailma, mistä hyvää teetä, ajankäyttö.
Ajatuksia: olenkohan ainoa, jonka mielestä Iisan uusi tuotanto on vähän tylsää, milloinkohan omenapuut mahtaa kukkia, onko kikherneitä oikeasti pakko liottaa kahdeksan tuntia, mahtuisikohan peikonlehti minun luokse asumaan, uskaltaisiko jo alkaa katsoa Skamin neloskautta vai tuleekohan sitä taas ihan hölmöksi.

5 kommenttia:

  1. Moikka! Eksyin tänne ihan sattumalta, ja pakko yhtyä mielipiteeseesi Iisan uudesta tuotannosta. Olen miettinyt ihan samaa asiaa ja oli hauska nähdä, että joku muukin on samaa mieltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ! Itsekin oon pohdiskellut, että oonkohan ihan yksin tän ajatuksen kanssa, kun esim. radiossa on aikamoinen hype päällä monella kanavalla näiden uusien biisien suhteen !
      Kiva, kun jätit kommentin :-*

      Poista
  2. Kannattaa kattoa Skamin neloskausi!!!!! Ehdottomasti. Se on aika erilainen edellisiin verrattuna, ja entistä kiinnostavampi !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana postaus, erityisesti kuvat!!!!!!!!

      Poista
    2. Joo oon katsonutkin sitä nyt ! Koko ajan menee mielenkiintoisemmaksi. Kiitos :--)

      Poista

hei olette ihania !